Aevitae en Caresq zoekt een:
Zorginkoper GGZ
Voor 32 – 40 uur per week(Dordrecht)
Met ingang van 2021 hebben Aevitae en Caresq de krachten gebundeld. Aevitae is als volmacht bedrijf gespecialiseerd in collectieve en geïndividualiseerde werkgevers- en werknemersvoorzieningen en Caresq neemt de zorginkoop voor haar rekening.
Wij doen dingen net ‘aeven’ anders en denken echt met onze klanten mee! Verzekeraars worden alsmaar groter en minder flexibel. Het lijkt steeds meer om de cijfertjes te draaien. Bij Aevitae en Caresq geloven wij dat verzekeren nou juist om mensen gaat!
Jij maakt je sterk…
…voor de inkoop geestelijke gezondheidszorg voor onze verzekerden. Dat doe je voor verschillende takken zoals vrijgevestigde zorgaanbieders en instellingen, verslavingszorg en zintuiglijk gehandicaptenzorg.
Jouw rol is breed: van het verkennen en analyseren van de markt, het opstellen van het inkoopbeleid tot het voeren van gesprekken en onderhandelingen. Als zorginkoper ben je voortdurend op zoek naar de manier waarop je zorg goed in kunt kopen: tegen goede voorwaarden en op efficiënte wijze. Je bent voldoende op de hoogte van alle ins en outs van jouw vakgebied om de inkoop zelfstandig uit te voeren. Natuurlijk doe je het niet helemaal alleen, maar in een team van 20 collega’s. Hard werken en gezelligheid gaan binnen dit team hand in hand.
Dit ben jij…
Mensen zijn natuurlijk niet “te vangen” in een aantal bullits, maar als we toch een poging doen, dan past onderstaande bij jou.
- Minimaal een afgeronde Hbo-opleiding.
- (Minimaal) 1 jaar kennis van en ervaring binnen de inkoop/verkoop van Zorg, binnen GGZ is een pré.
- Cijfermatig inzicht en een strategische denkwijze
- Stressbestendig en doortastend
- Resultaatgericht, ondernemend en jij weet van aanpakken.
- Zin om uitdagende gesprekken te voeren en ben jij sterk in onderhandelen.
Wat krijg je van ons
- Een fulltime plek (38 uur) in een team met enthousiaste collega’s en informele sfeer. Werk je liever 32 uur? Dan is dat voor ons ook een optie.
- Goede begeleiding en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen
- Een goede verhouding van werken op kantoor en thuis
- Een goed, marktconform arbeidsvoorwaardenpakket
- Uitdaging en afwisseling in je werk
- Veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen inbreng
- Uitvoering aan inkoop te geven in de breedste zin van het woord
- Goede ligging t.o.v. snelweg, OV en ruime parkeermogelijkheden
- De leukste feestjes en uitjes vanuit de organisatie én de personeelsvereniging
Enthousiast geworden?
Voor algemene informatie over de vacature kun je contact opnemen met Mathé Beijer via info@gezondknowhow.nl of telefonisch via nummer 06 29 21 95 11. Wil je solliciteren naar deze vacature, dan ontvangen wij graag jouw motivatie met CV per e-mail op info@gezondknowhow.nl.
Een referentiecheck is onderdeel van ons aannamebeleid.
Bij indiensttreding vragen we je om een actuele Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).