Zorginkoper Farmacie

DSW zoekt een:

Zorginkoper Farmacie | Relatiebeheerder Farmacie

Wil je graag bij een organisatie werken die de beste wil zijn? Heb je affiniteit met de zorg, bouw je eenvoudig relaties op en schrik je niet van cijfers? Ben je daarnaast een beetje eigenwijs, gedreven én ondernemend? Dan is Zorginkoper farmacie bij DSW misschien wel jouw frisse start van 2022.

Jouw werkdag bij DSW

Je begint je werkdag op kantoor of vanuit huis met een lekkere bak koffie. Nadat je naar je e-mail hebt gekeken, is het tijd voor de wekelijkse teammeeting. Hierin worden landelijke ontwikkelingen, maar ook individuele vragen en opmerkingen van zorgverleners besproken. Voor de lunch ga jij je samen met je team klaarmaken voor een gesprek met een zorgaanbieder. Afgelopen week heb je het gesprek voorbereid met uitgebreide analyses over de inzet van zorg, om zo te komen tot goede zorgafspraken. Hierbij houd je het belang van zowel de zorgverlener, de individuele verzekerde als het algemeen belang voor ogen. Samen met het team geniet je van een heerlijke lunch in het bedrijfsrestaurant. Begin van de middag stap je in de auto op weg naar de zorgaanbieder. Je bespreekt aan de hand van jouw analyses de voortgang van de doelmatigheid en de kwaliteit van de zorg. Gezamenlijk en in goed overleg komen jullie tot (zorg)afspraken die je verwerkt in de zorgovereenkomst. Door de goede voorbereiding heb je een waardevol en succesvol overleg achter de rug. Met jouw communicatieve vaardigheden heb je tijdens het gesprek iedereen aan tafel kunnen meenemen in de overwegingen. De zorgverlener is tevreden en je hebt passende  afspraken gemaakt over de toekomstige vergoeding van de zorg aan onze verzekerden.

De functie ‘Relatiebeheerder’

DSW vindt dat zorg niet wordt ingekocht, maar als zorgverzekeraar onderhouden en bouwen we relaties met de zorgverleners en maken onderling afspraken over de vergoeding van de zorg. Daarom noemen we de functie “Relatiebeheerder” en geen Zorginkoper. Naast dat je als Relatiebeheerder samen met je collega’s verantwoordelijk bent voor het contracteringsproces, fungeer je als een verbindende schakel tussen de verschillende disciplines en werkzaamheden. Je monitort en controleert periodiek de gemaakte afspraken en bespreekt regelmatig de voortgang op onder andere het terrein van doelmatigheid en kwaliteit van de zorg.

De afdeling waar je komt te werken bestaat uit de teams Cure, Care en Medisch Advies, hier werken ongeveer negentig medewerkers. Het team Cure verzorgt de contractering van onder meer farmacie, paramedie, geboortezorg, hulpmiddelen, huisartsenzorg, geestelijke gezondheidszorg (GGZ) en medisch specialistische zorg (MSZ). Relatiebeheerders vormen teams samen met medisch adviseurs en administratieve ondersteuning. Onze werkwijze is pragmatisch en resultaatgericht, in een open en informele sfeer. Specifiek zoeken we collega’s voor het team farmacie.

Jij…

  • hebt een afgeronde wo-opleiding (bijv. economie, bedrijfskunde, of een bèta-studie)
  • hebt gevoel voor cijfers en kan deze analytisch benaderen. Je kent de tips en tricks van Excel. Daarnaast gebruik je jouw gezonde verstand en maak je nieuwe informatie snel eigen.
  • kan je mondeling en schriftelijk goed uitdrukken. Je vindt het leuk te onderhandelen en gemaakte afspraken goed op papier te zetten.
  • bent ondernemend en resultaatgericht. Je pakt werk op voordat iemand je het vraagt, vindt het geen probleem om de handen uit de mouwen te steken en met de voeten in de klei te staan.
  • bent sociaal sterk. Je legt makkelijk contact met verschillende mensen en onderhoudt deze contacten actief.
  • bent beschikbaar voor minimaal 32 uur per week.

Wij bieden…

  • een uitdagende functie in een ambitieuze en tegelijk informele werkomgeving waarbij je als professional veel eigen verantwoordelijkheid draagt.
  • een plek in een team met prettige, leuke en enthousiaste collega’s.
  • een marktconform salaris en uitstekende arbeidsvoorwaarden (dertiende maand, volledige OV-vergoeding, mogelijkheid tot bijkopen van vakantiedagen, fietsregeling, aantrekkelijke sabbatical regeling).
  • de ruimte voor een gezonde balans tussen het werk en je privéleven.
  • een werkomgeving waar ruimte is voor jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling.
  • een inpandige fitnessruimte met moderne apparatuur en personal trainers.
  • mogelijkheden om thuis te werken (ook na corona).

Sollicitatie

Ben jij de Relatiebeheerder die enthousiast is geworden van deze vacature en een baan ambieert bij een onderscheidende zorgverzekeraar? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging in 2022? Solliciteer dan snel! Wij ontvangen graag jouw motivatie met CV per e-mail op info@gezondknowhow.nl.

Wil je meer weten over de vacature dan kun je contact opnemen met Mathé Beijer via info@gezondknowhow.nl of telefonisch via nummer 06-29219511.

Een assessment kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure.