Teamleider Crediteurenadministratie

Bergman Clinics zoekt een:

Teamleider Crediteurenadministratie

Voor 32 – 40 uur per week (Dordrecht/Amersfoort)

Wat ga je precies doen?

  • Bergman Clinics groeit en is continue in beweging. Die dynamiek voel je door de organisatie heen en vraagt adaptiviteit en souplesse van medewerkers. De crediteurenadministratie voert de dagelijkse financieel administratieve werkzaamheden uit, zoals de verwerking van inkoopfacturen, kassa-transacties en wekelijkse betalingen. Daarbij komen allerhande taken die de integratie en optimalisatie van onder andere Scansys en Synergy met zich meebrengen en het invoeren van uniforme rekenschema’s en werkwijzen.  In deze functie fungeer je als schakel tussen de crediteurenadministratie en grootboekbeheer en verzorg je zelf de ICL transacties (doorbelasting van leveringen via centraal magazijn) en creditcard transacties.Tijdens een gemiddelde werkweek houd jij je bezig met het:
    • aansturen van de zeven medewerkers op de crediteurenadministratie
    • evenwichtig verdelen van de administratieve werkzaamheden
    • bewaken en naleving financiële procedures
    • het leiden van projecten op de crediteurenadministratie
    • verwerken en reviewen van inkooporders
    • efficiënt en eenduidig organiseren van het betalingsproces.

Voor wie en waar ga je werken?
Het hoofdkantoor van Bergman Clinics in Naarden wordt jouw standplaats. Op een steenworp afstand van de A1 en bereikbaar met het OV. Je maakt deel uit van het commercial team en werkt nauw samen met de relatiebeheerder zorgverzekeraars, Zorgcontrol, Finance, kliniekmanagers en artsen. Je rapporteert aan de Commercial Director.
De totale organisatie heeft ruim 1700 medewerkers, 235 medisch specialisten en meer dan 50 vestigingen door heel Nederland, waar we planbare medische zorg bieden. Meestal gaat dat om medisch noodzakelijke ingrepen, zoals het aanbrengen van een nieuwe heup of staaroperatie. Soms gaat het om esthetische ingrepen, zoals een ooglidcorrectie. Maar, medisch noodzakelijk of esthetisch: onze cliënt staat altijd centraal. Bergman Clinics gaat de uitdaging aan de zorg beter te maken, efficiënter te organiseren en zo betaalbaar en toegankelijk te houden voor iedereen.

Welke talenten en vaardigheden zien we graag?

Je bent een verbinder pur sang, je floreert in een hectische omgeving. Met jouw medior financiële achtergrond schakel je makkelijk tussen de administratieve, aansturende en coachende rollen binnen deze functie. Je neemt ongeveer vier jaar praktijkervaring mee naar Bergman. In een eerdere baan werkte je als indirect of direct leidinggevende en je weet dat dit bij je past. Je werkt nauwkeurig en controleert makkelijk, scherp en snel financiële gegevens. Je bent ook in staat om highover verbanden te leggen en consolidaties te beoordelen. Ook aan collega’s met minder financiële affiniteit leg jij makkelijk uit wat je nodig of te bieden hebt, zodat je toch over de juiste gegevens beschikt.

Verder breng je het volgende met je mee:

    • Een relevante opleiding op HBO niveau
    • Aanvullende cursussen op het gebied van administratieve organisatie en boekhouden
    • Minimaal vier jaar, waarvan twee jaarleidinggevende, ervaring in een financieel administratieve functie
    • Ervaring met projectmatig werken
    • Een zelfstartende instelling
    • Een proactieve en flexibele houding.

Wat krijg je van ons?

Hoe maatschappelijk relevant onze missie ook is en hoe helder onze strategie, wij kunnen onze ambities alleen realiseren met toptalent. We bieden je een baan met veel afwisseling in werkzaamheden en contacten, in een groeiende organisatie waar altijd wel íets gebeurt. En je krijgt ook nog:

  • Salaris dat op basis van kennis en ervaring zal worden vastgesteld met een maximum van €4.000,- op basis van fulltime (40 uur) dienstverband.  
  • een contract voor 36-40 uur per week, voor de duur van 12 maanden. Als we allebei tevreden zijn verlengen we dit naar een contract voor onbepaalde tijd.
  • 24 vakantiedagen op jaarbasis (fulltime), en de mogelijkheid om daar per kwartaal een dag bij te verdienen als je niet ziek bent geweest.
  • een vaste standplaats en gezien de leidinggevende rol is aanwezigheid essentieel. Incidenteel thuiswerken is mogelijk.
  • reiskostenvergoeding tot 40 km enkele reis woon/werkverkeer.
  • telefoon(vergoeding).
  • volop mogelijkheden om je verder te ontwikkelen, bijvoorbeeld door trainingen te volgen via onze eigen Bergman Academy.
  • korting op behandelingen buiten het basispakket (ooglaseren, cosmetische behandelingen)  en verzorgingsproducten.

Wil je meer informatie?
Voor algemene informatie over de vacature kun je contact opnemen met Mathé Beijer via info@gezondknowhow.nl of telefonisch via nummer 06 29 21 95 11. Wil je solliciteren naar deze vacature, dan ontvangen wij graag jouw motivatie met CV per e-mail op info@gezondknowhow.nl.