Junior zorginkoper Paramedische zorg

Eno zoekt een:

Junior zorginkoper Paramedische zorg

Voor 36 uur per week

Het team Zorginkoop zoekt versterking! Word jij onze nieuwe collega?
Als zorginkoper heb je veel verantwoordelijkheid. Namens Eno ben je de eerste contactpersoon voor de aan jou toegewezen zorgaanbieder, dit kunnen zowel fysiotherapie-, logopedie-, ergotherapie- als diëtetiekpraktijken zijn. Je onderhandelt over behandelingen, de kwaliteit van de zorg en de prijs die hiervoor betaald gaat worden. Zodat de premiegelden zo goed mogelijk besteed kunnen worden. Dagelijks werken wij hieraan met onze drie labels: Salland Zorgverzekeringen, HollandZorg en ZorgDirect. Het Zorgkantoor Midden IJssel is ook onderdeel van Eno.

Wie zoeken wij?
Ben je in het bezit van een WO-diploma? Heb je affiniteit met de gezondheidszorg? Kun je goed zelfstandig maar ook in een team functioneren? Ben je analytisch, kun je gestructureerd werken en ben je goed in feitelijke onderbouwingen van vraagstukken? Start dan nu als junior zorginkoper Paramedische zorg. Solliciteer en wie weet maakt jij wel een vliegende start van je carrière.

Wat bieden wij?
Je kunt bij Eno rekenen op een prettige en collegiale werkomgeving, waarin je de ruimte krijgt voor jouw verdere ontwikkeling. Bovendien zijn onze arbeidsvoorwaarden zonder meer goed te noemen. De Cao voor de Zorgverzekeraars is van toepassing. De functie is ingeschaald in schaal 9.

Functie
De afdeling Zorginkoop bestaat uit diverse specialisten, die zorginkopen in het verzorgingsgebied van Eno. Het inkoopteam heeft behoefte aan ondersteuning door een junior inkoper, die zich wil door ontwikkelen tot een van de vaste steunpilaren binnen het inkoopteam.

  • Je bereidt onderhandelingen voor en beoordeelt begrotingen, financiële gegevens en declaraties;
  • Je voert analyses uit op productie- en kostenontwikkelingen. Op basis van cijfermatig onderbouwde conclusies doe je aanbevelingen ten aanzien van Paramedische zorg;
  • Je onderhoudt contacten met zorgaanbieders en je legt gemaakte afspraken vast in overeenkomsten;
  • De organisatorische en administratieve werkzaamheden, zoals het verzorgen van correspondentie en het beheren van dossiers, behoren ook tot jouw taken;
  • Daarnaast ondersteun je bij tijdelijke projecten en onderzoek je specifieke zorginkoopvraagstukken;
  • Verder zorg jij ervoor dat ons inkoopteam up-to-date is binnen jouw zorgveld.

Profiel

  • Gezondheidswetenschappen of bedrijfseconomisch of bedrijfskundig geschoold op WO-niveau;
  • 0-5 jaar werkervaring;
  • Kennis van zorgfinanciering is een pre;
  • Gedegen kennis van Excel is een pre;
  • Handen uit de mouwen, oppakken en uitzoeken;
  • Zelfstartend, initiatiefrijk, doorzettingsvermogen, analytisch en sociaal.

Wil je meer informatie?
Voor algemene informatie over de vacature kun je contact opnemen met Mathé Beijer via info@gezondknowhow.nl of telefonisch via nummer 06 29 21 95 11. Wil je solliciteren naar deze vacature, dan ontvangen wij graag jouw motivatie met CV uiterlijk woensdag 27 februari 2018 per e-mail op info@gezondknowhow.nl. De eerste gesprekken zijn gepland op 5 en 6 maart 2018, het vervolggesprek op 8 of 9 maart 2018. Een (online) assessment maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.