Adviseur Verkoop Cordaan

Aanleiding
Vanwege de ontwikkelingen rondom de verkoop van zorg heeft CORDAAN een nieuwe afdeling zorgcontractering opgericht. Voor deze afdeling zijn we op zoek naar een adviseur verkoop. Mee werken en mee ontwikkelen aan een nieuwe afdeling, kansen zien en het gezicht worden van een grote organisatie naar financiers. Dat is een mooie uitdaging!

Wat is Cordaan?
“Bij Cordaan helpen we iedereen, van jong tot oud, die korte of lange tijd verpleging, verzorging, begeleiding en/of ondersteuning nodig heeft. Als je bent aangewezen op verzorging en verpleging, als je een verstandelijke beperking heeft of als je met chronische psychische problemen kampt. Zodat je zo lang mogelijk zelfstandig kunt blijven. Liefst thuis, in je eigen omgeving. En als dat niet kan, in een omgeving waar je je veilig voelt.”
Cordaan is een innovatieve en gekende gesprekspartner in de ontwikkeling van de zorg binnen de regio en in Nederland. Zij streeft naar transparantie en samenwerking in het zorgaanbod en is leidend in de ontwikkeling van het zorgaanbod. Cordaan werkt samen met veel andere zorgaanbieders, waaronder bijvoorbeeld het Amsterdam UMC.
Cordaan heeft, als grootste zorgorganisatie binnen de regio Amsterdam, op verschillende zorgdomeinen te maken met veel verschillende financieringsstromen. Deze lopen zowel via het Rijk (Wlz) als de verzekeraar (Zvw), gemeente (Wmo) en regio’s/gemeente (Jeugdwet). Dit is een complex proces dat binnen de organisatie anders opgezet gaat worden. Er zijn daarnaast belangrijke in- en externe ontwikkelingen waardoor Cordaan het noodzakelijk vindt om de organisatie van zorgcontractering te verbeteren. In de huidige situatie zijn er verschillende functies op verschillende plekken binnen Cordaan die met zorgcontractering te maken hebben. In de nieuwe organisatie zullen centrale én decentrale functionarissen input geven in het verkoopproces via zes zorgcontracteringteams. Dit proces zal centraal geleid worden door de nieuw te vormen afdeling zorgcontractering, aangestuurd door de senior manager zorgcontractering

Het takenpakket op hoofdlijnen
Je bent binnen Cordaan aanspreekpunt voor een het proces van zorgcontractering met enkele financiers (zorgverzekeraar/zorgkantoor). Dat proces start bij de offertevoorbereiding (o.a. analyseren inkoopbeleid verzekeraars, analyse NZA-beleidsregels, interne analyse omzet). Het gaat door met de onderhandelingen en loopt tot de ondertekening en implementatie van het contract. Naast het hebben van een echte hands-on mentaliteit en kennis van de (financiering van de) zorg is het onderhouden van een goede relatie met ‘jouw’ financiers belangrijk. Naast de reguliere zorgcontractering werk je mee aan het ontwikkelen en het scherpstellen van een visie op de portfolio en het opstellen van adviezen over verkoop gerichte vraagstukken. Maar je bent ook bezig om structuur aan te brengen in de verkoop-processen in de organisatie (werkgroepen coördineren, toekomstontwikkelingen opvragen, mensen faciliteren in hun taken in het verkoopproces, e.d.). Intern ben je een echte ambassadeur voor de verkoop van zorg.

Vereisten
Je hebt een afgeronde relevante (academische) opleiding. Je hebt liefst enige jaren ervaring in zorgverkoop en/of –inkoop in een vergelijkbare functie. Dat kan bijvoorbeeld zijn binnen de zorg, een zorgkantoor of een zorgverzekeraar.
Als ondernemend persoon ben je ambitieus, stressbestendig en pro-actief. Je werkt planmatig, bent zorgvuldig maar bent ook creatief. Je bent in staat om vanuit de analyse van cijfers naar de werkelijkheid te kijken, en in staat om in onderhandelingen het gezamenlijke doel te blijven beschouwen. En als je dat allemaal bent moet je ook nog eens organisatiesensitief zijn. Kortom we zoeken het schaap met vijf poten.

Wij bieden
Een interessante greenfield positie binnen een complexe, dynamische organisatie met volop ruimte tot ontplooiing en ontwikkeling. De inzet is flexibel, tussen 32 en 36 uur. Je inschaling is in FWG 60 van de cao VVT, met uitstekende secundaire voorwaarden en flexibiliteit. Je werkt vanuit Amsterdam. Momenteel wordt er vanwege corona nog van huis uit gewerkt. Dit gaat veranderen na de zomer.

Wil je reageren?

Voor algemene informatie over de vacature kun je contact opnemen met Mathé Beijer via info@gezondknowhow.nl of telefonisch via nummer 06 29 21 95 11. Wil je solliciteren naar deze vacature, dan ontvangen wij graag jouw motivatie met CV per e-mail op info@gezondknowhow.nl.