Zorginkoper Hulpmiddelen en Farmacie

Caresq zoekt een:

Zorginkoper Hulpmiddelen en Farmacie

Voor 32 – 40 uur per week ( Dordrecht/Amersfoort)

Het team Zorginkoop zoekt versterking! Word jij onze nieuwe collega?
Als zorginkoper Hulpmiddelen en Farmacie ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de inkoop van farmaceutische zorg en de gebruik- en verbruiksartikelen in de hulpmiddelenzorg. Het totale zorginkoopteam bestaat uit 20 collega’s. Hard werken en gezelligheid gaan daarbij hand in hand.

De rol van zorginkoper is breed: van het verkennen en analyseren van de markt, het opstellen van het inkoopbeleid tot het voeren van gesprekken en onderhandelingen. Op doortastende en creatieve wijze zorg je ervoor dat de inkoop goed wordt geregeld.

Wie zoeken wij?
We zijn op zoek naar een ondernemende zorginkoper. Iemand met minimaal een afgeronde hbo-opleiding. De afgelopen jaren heb je ervaring opgedaan met het inkopen of verkopen van farmaceutische zorg en/of medische hulpmiddelen. Met name de dynamiek van het onderhandelen spreekt je hierin aan. Het is belangrijk dat je goed het overzicht kan behouden en snel kunt schakelen tussen verschillende onderwerpen. Als zorginkoper ben je voortdurend op zoek naar kansen en mogelijkheden om de zorg goed in te kopen: tegen goede voorwaarden en op efficiënte wijze. Je bent voldoende op de hoogte van alle ins- en outs van deze dossiers om de inkoop zelfstandig uit te kunnen voeren. Jij komt het beste tot je recht in een dynamische en hectische werkomgeving en durft je buiten de gangbare kaders te begeven om een optimaal resultaat te behalen.

Je werkt intensief samen en je bent een spin in het web tussen de verschillende afdelingen die zorginkoop raken. Je hebt veel interesse voor de ontwikkelingen op het gebied van de zorg.

Profiel

  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding
  • Je hebt minimaal 3 jaar kennis van en ervaring met zorginkoop of zorgverkoop
  • Je bent cijfermatig sterk onderlegd
  • Je bent communicatief ijzersterk en krijgt energie van uitdagende gesprekken
  • Je bent resultaatgericht, ondernemend en hebt lef
  • Je kunt snel schakelen tussen verschillende onderwerpen en niveaus
  • Je bent stressbestendig en doortastend

 

Wat bieden wij?
In eerste instantie wordt een arbeidsovereenkomst aangegaan voor de duur van één jaar. Hierbij is het de bedoeling de arbeidsovereenkomst bij goed functioneren om te zetten in een dienstverband voor onbepaalde tijd.

Naast een pakket van uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (zoals pensioenregeling en studiekostenregeling), krijg je de ruimte om te werken en te groeien binnen een professionele afdeling.

Organisatie
Caresq verzorgt de zorginkoop voor de ruim 300.000 verzekerden van Promovendum, National Academic, Besured en Aevitae.

Caresq vertegenwoordigt iptiQ, de risicodrager voor de zorgverzekeringen van Promovendum, National Academic en Besured. IptiQ is 100% dochter van Swiss Re, een van de grootste financiële instellingen ter wereld met meer dan 150 jaar ervaring. IptiQ is onder andere actief in Ierland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.

Vanaf 2019 vertegenwoordigt Caresq ook EUCARE, de risicodrager voor de zorgverzekeringen van Aevitae.

Met een gedreven en professioneel team zorgt Caresq voor kwalitatieve, toegankelijke en betaalbare zorg. Daarnaast houden we de administratieve belasting voor de zorgaanbieder minimaal. Dit doen we door optimaal digitaal te contracteren via VECOZO en door zorgverleners zo min mogelijk te belasten met extra registraties. Vereist is en blijft dat de kwaliteit van de zorgverlening gewaarborgd blijft.

Caresq werkt voor de afhandeling van de zorgdeclaraties en beoordeling van behandeling waarvoor op voorhand toestemming dient te worden aangevraagd (machtigingen) samen met Caresco en Aevitae.

Wil je meer informatie?
Voor algemene informatie over de vacature kun je contact opnemen met Mathé Beijer via info@gezondknowhow.nl of telefonisch via nummer 06 29 21 95 11. Wil je solliciteren naar deze vacature, dan ontvangen wij graag jouw motivatie met CV uiterlijk woensdag 14 augustus 2019 per e-mail op info@gezondknowhow.nl. De eerste gesprekken zijn gepland in de week van op 19 augustus 2019.